Throttle body . Or may be called. Throttle. Oil in the throttle.
Throttle valve .
The throttle valve position sensor or throttle is located on the throttle, it serves to detect the signal. Open the throttle and sends signal pulses to the computer.
The Bypass .
Screw for the idle (Idle Adjustment Screw).
Valves, air valves, air is mounted inside. Throttle body to control the intake volume of the flow into the engine to control the flow of air. Into the inlet manifold at idle speed or idle at high RPM.
Channel vacuum (Vacuum Signal Ports).
Channel and the coolant to prevent a crust of ice as the cold weather.
Dashpot System and Throttle Opener.
Throttle Opener Dashpot system and that is not controlled by the ECU.
Dashpot system, it is delaying the throttle valve or throttle valve closes too early removal of the accelerator. To reduce the thrust of the engine. Delay system is designed to open the throttle valve throttle valve after the engine slightly.
The throttle opening. Spring is the control rod (control rod) dashpot diaphragm of the pressure flow into the diaphragm through a small hole (bleed restriction-VTV).
When the throttle is closed. Spring throttle control rod is retracted and the dashpot in the opposite direction. Air is trapped in the diaphragm and flows out through a small hole. The wing shirt off slowly.
Dashpot Throttle Opener Control System and the ECU.
This ECU VSV vacuum switch is used to control the diaphragm. dashpot / throttle openner.
When the engine. Spring is the core control The throttle opening.
While the engine running in a higher power, the ECU will VSV to the air under pressure through the diaphragm. dashpot / throttle openner via VTV (Vacuum Transmitting Valve) to control the volume and pressure to apply.
ECU will pull the throttle on a power outage to VSV and VSV in a vacuum manifold (Manifold Vacuum) VTV and the flow through the diaphragm. As a result, the control rod is pulled back slowly. The throttle valve is closed slowly.
Bypass air channels in the idle (Idle Air By-pass).
While idling. Throttle valve (Throttle Valve) is almost completely closed. In light air to flow through the bypass circuit (By-pass Circuit) with the adjusting screw (Idle Speed Adjusting Screw), adjusting screw clockwise to make air flow with less volume. The light is low. On the other hand, when turning the screw counter-clock saturation of the air flow will increase. We light up. The engine control system with a light ISCV air flow through the valve is controlled directly from the ECU SCV.
スロットルボディ。スロットルボディ。または呼び出すことができます。スロットル。スロットルのオイル。
バルブをスロットル。
スロットルバルブポジションセンサーやスロットル(スロットルポジションセンサー)がスロットルに配置されている、それが信号を検出するのに役立ちます。スロットルを開くと、コンピュータに信号パルスを送信します。
バイパス。
周りのアイドルスクリュー。
空気弁、空気弁。内部にインストールする必要があります。スロットルボディは、空気の流れを制御するエンジンにフローの吸気量を制御することができます。高回転での速度アイドルやアイドルの入口マニホールドへ。
真空チャネル。
冷却水の入口および出口。氷の堆積物として、風邪をひかないようにします。
ダッシュポットシステムとスロットル開閉。
スロットル開閉ダッシュポットシステムとそのECUによって制御されていません。
ダッシュポットのシステム、それがスロットルバルブやスロットルバルブを遅らせていると、アクセルの早すぎる削除を閉じます。エンジンの推力を低減します。遅延システムは、わずかにエンジン後、スロットルバルブスロットルバルブを開くように設計されています。
スロットル開度。春には小さな穴(VTV)を介してダイアフラムに圧力フローの制御棒(コントロールロッド)ダッシュポットのダイヤフラムです。
スロットルが閉じられたとき。春スロットル制御棒が収納と反対方向にダッシュポットされています。空気がダイヤフラムの中に閉じ込められ、小さな穴から流出しています。徐々にウイングシャツオフにします。
ダッシュポットスロットル開閉制御システムとECU。
このECU VSVの真空スイッチは、ダイアフラムを制御するために使用されています。ダッシュポット/スロットルopenner。
時エンジン。春は、コアコントロールですスロットル開度。
エンジンは高いパワーで実行中に、ECUは、ダイヤフラムを介して圧力空気にVSVます。プッシュロッドのコンテキストを介してダッシュポット/スロットルopenner VTVは延長した。
ECUは、ダイヤフラムを介して真空マニホールド(マニホールドバキューム)VTVと流れの中でVSVとVSVに停電にスロットルを引いています。その結果、制御棒は、ゆっくりと後ろにプルアップされています。スロットルバルブをゆっくりと閉じられます。
光の空気チャネルをバイパスしてください。
アイドリングしながら。バルブをスロットル。ほぼ完全に閉じた。光、空気中でのバイパス回路を通って流れます。調整ネジができます。以下のボリュームで空気の流れを作るために時計回りに調整ネジ。光が少なくなっています。一方、空気の流れのネジを反時計飽和を回したときには増加します。私たちは、点灯します。バルブを通る光ISCVの空気の流れとエンジン制御システムは、ECU SCVから直接制御されます。
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